Hallo spelers, leiders, begeleiders, ouders en overige vrijwilligers. Het seizoen zit erop en dank voor alle inspanningen, energie en enthousiasme bij de uren die je dit seizoen bij en aan onze vereniging hebt besteed. De zomerstop is voor een vereniging normaal gesproken een welkome pauze om de accu weer op te laden voor het nieuwe seizoen. Maar het is bij v.v. Vorden ook altijd een periode om op drie zaterdagen ons Sportpark nog ff onder handen te nemen, zodat alle 550 spelende leden, de 75 trainers en coaches en de scheidsrechters vanaf 1 september weer actief de voetbalsport kunnen beleven. De komende 3 zaterdagen in juli (6, 13 en 20 juli) staan deze klussendagen dus voor dit seizoen op de agenda. Elke zaterdag zij er twee shifts van 09:30 tot 12:30 en van 13:00 tot 16:00 uur. We zouden het fijn vinden als jullie ons kunnen helpen met paar leuke gezellige klussen, vele handen maken licht werk.  De klussen bestaan uit opruimen, schilderen, verplaatsen en schoonmaken. Allemaal licht werk.

Geef je op bij Jeroen Thijssen , Kees Jansen of Wilbert de Leeuw of stuur een mail naar accommodatie@vvvorden.nl of secretariaat@vvvorden.nl. Graag even dag en shift benoemen. Tip : kom met je elftal is het nog gezelliger ⚫, delen van dit bericht is gewenst