Woensdag 10 mei – Vorden 1 lijkt tijdens het Wikee-toernooi druk te worden met de huldiging van de topscorer van het seizoen 2016-2017.

Frank Hiddink stond voor de laatste wedstrijd nog alleen bovenaan. In de allerlaatste wedstrijd tegen Varsseveld wist Ate Barendsen echter ook weer te scoren, terwijl Frank ‘droog’ bleef staan. Zodoende komt Ate, net als Frank, uit op 11 doelpunten voor Vorden 1 en staan zij beiden bovenaan de topscorerslijst.

Vorden 1 zal dan ook druk worden om beide topscorers op de schouders te dragen en te huldigen voor deze knappe prestatie.

Echter, er kan nog roet in het eten worden gegooid door Erik Oldenhave. Erik heeft, net als Vorden 4 en 5, nog een wedstrijd te spelen met Vorden 3. Mocht Erik aankomende zondag 4x weten te scoren, dan wordt hij topscorer van dit seizoen.

Voor de ontknoping kun je dus zondagochtend bij Vorden 3 komen kijken, als zij thuis spelen tegen Voorst 2. En zo niet, dan leest u het volgende week op deze site.