Vorden, 28 mei 2017 – Met een super geslaagd Wikee de Vikingtoernooi  heeft v.v. Vorden het seizoen 2016-2017 afgesloten. s’Morgens kwamen maar liefst 200 pupillen en C-junioren in actie in het onderlinge Wikee-toernooi. Om 12.15 werd op een overvolle (400 zitplaatsen) tribune het seizoen afgesloten voor de jeugdafdeling met een bedankje aan alle vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt om dit seizoen 945 wedstrijden te organiseren en ruim 1500 trainingen. Ook werden de kampioenen gehuldigd van dit seizoen, nl. Vorden JO9-1, JO11-3, JO11-2 en JO13-3. s’Middags was het de beurt aan de senioren en teams uit de regio om de ‘echte’ Wikee de Vikingtrofee. De Wikee-commissie had het geheel weer perfect georganiseerd en ondanks de hitte is er op drie ‘blessuregevallen’ na niets voor gevallen en gingen s’avonds na 21.00 uur alle remmen los tijdens het knalfeest in de tent met ruim 400 feestvierders! In de tent werden s’avonds nog de JO19-2, JO17-2 en de MO17-1 gehuldigd voor hun kampioenschap en kregen Frank Hiddink en Ate Barendsen beide de Topscorders-Wisseltrofee aangezien zij beide met 11 treffers deze competitie van 2017 hadden gewonnen.

Wij willen hierbij dan ook de Wikee-commissie met Wilco Klein Nengerman, Kees Jansen, Joanne Zelle, Erwin Hengeveld, Harry Oosterink, Gert Verbeek en Daniël Wabeke enorm bedanken voor hun tijd, energie en inzet die zij getoond hebben bij het organiseren van dit prachtige evenement. Een woord van dank is op deze plaats ook terecht voor alle horecavrijwilligers, de mensen in de fritestent, de EHBO, de dames achter de snoeptent en de scheidsrechters tijdens het Wikee-toernooi.

Kijk de komende dagen nog op de sites van Johan Bolink, Rob Immink en de eigen Wikee-website om nog even na te genieten en hieronder ziet u in ieder geval de Wikee-commissie en de winnaars van deze editie : O-Oe, Blondy’s en de winaar van de Wikee-wisselbeker Goed van Oud.