Vorden, 4 juli 2017 – Ieder seizoen worden de grasvelden van ons Sportpark voorzien van ‘Groot Onderhoud’, een noodzakelijke actie waarbij vertidrainen, prikken, rollen en nieuw inzaaien als belangrijkste werkzaamheden behoren. In deze periode (10 juni t/m 11 augustus) mogen de velden dan ook niet gebruikt worden. Dit jaar zijn als extra werkzaamheid alle zes doelmonden op veld 1,2 en 3 onder handen genomen door te fracen, op te hogen, vlak te trekken en volledig nieuw in te zaaien. Het was dan ook een enorme teleurstelling toen gisterenavond bleek dat er ongevraagd op veld 2 (achterste veld) precies in de doelmond van het doel aan de boszijde gevoetbald was. Er was een ‘klein doeltje’ in het grote doel geplaatst waarna er, precies in het doelmond waar dus volledig nieuw was ingezaaid, is afgerond. Wij willen hierbij dan ook nadrukkelijk aangeven dat het NIET is toegestaan om ongevraagd de velden te gebruiken en willen ook vragen aan onze leden, supporters, vrijwilligers en overige betrokkenen die zien of horen dat dit toch gebeurt, dit direct door te geven.