Vorden, 31 mei 2018 – Het seizoen loopt ten einde en dan betekent ook altijd weer de afscheidsfeestjes per teams, de BBQ’s met de ouders van een jeugdteam en de seizoensafsluitingen bij de club. Afgelopen zondag was het al feest in de kantine na de laatste speelzondag van de senioren, vanavond is de traditionele spare-ribsavond voor alle senioren met Gert en Joop en zaterdag 2 juni zal het jaarlijkse Wikee De Vikingtoernooi gehouden worden met een geweldige feestavond ter afsluiting.

Donderdag 31 mei 2018 : Spare Ribs Avond

Tussen 20.00 en 21.00 uur wordt de laatste trainingsavond gehouden voor alle seniorenteams inclusief de MO19-1 en JO19-1/2. Met onderlinge partijtjes in een toernooivorm worden de laatste balcontacten van het seizoen 2017-2018 gelegd en sluiten de seniorenteams daarna af in de kantine met spare-ribs van Gert en Jopie.

Wikee de Viking

In 1996 werd voor het eerst aan het einde van het seizoen een groot onderling toernooi georganiseerd met als afsluiting een feestavond in de kantine. Grote trekpleister was toen ‘Dikke Bertha’, een snelheidsmeter waarmee de strijd werd aan gegaan voor het ‘hardste schot van v.v. Vorden’. Het was in eerste instantie een eenmalige gebeurtenis, vooral opgezet om het tekort in de clubkas op te heffen, maar Wilco klein Nengerman en Kees Jansen waren zo enthousiast dat zij het jaar erop wederom een dergelijk toernooi inclusief feestavond hebben georganiseerd, het WiKee de Viking toernooi was geboren!

Komende zaterdag 2 juni 2018 begint om 13.30 uur het 21e Wikee De Viking toernooi en de organisatie, bestaande uit Wilco, Kees, Harry, Erwin, Daniël, Gert en Joanne, heeft wederom een geweldig programma in elkaar gezet en wij willen hierbij dan ook al onze leden, niet spelende leden, oud-leden, ouders, vrijwilligers, sponsors en supporters uit nodigen om komende zaterdag met ons allen het seizoen 2017-2018 af te sluiten bij v.v. Vorden met een grandioos feest!