Zaterdag 1 december 2018 – Natuurlijk wordt er volop gevoetbald bij v.v. Vorden in de komende twee afsluitende weekenden van de 1e helft van de competitie (15-16 december is nog inhaalweekend) maar zaterdag 1, zondag 2 en zondag 8 december zullen ook als Dolle Dagen worden bestempeld, omdat er sprake is van een heuse Karaoke wedstrijd!

3 dolle dagen bij de club……

De komende weekenden staat er iets leuks op het programma bij onze club, namelijk ouderwets karaoke in clubhuis ‘ De Ark”. Met maar liefst ruim 1.000 Nederlandstalig, 3.000 Engelstalig en voor de liefhebber 300 Duitstalige nummers start Zaterdag 1 december de eerste karaoke in een serie van 3.

Deze avond, van 17:00h tot 20:00h is voor de JO19, MO17, JO17, introducees en iedereen die maar zin heeft om effe lekker te zingen. Voor de liefhebbers is er frites en andere versnaperingen.

Zondag 2 december na de wedstrijd van thuis van Vorden 1 tegen Varsseveld (16:00 – 18:00 uur) is het de beurt aan alle senioren (heren, dames en G-team), vrijwilligers, supporters en uiteraard ook hier weer iedereen die van lekker wil meezingen.

De finale onder deskundige begeleiding is op zondag 9 december eveneens op zelfde tijdstip na de thuiswedstrijd van Vorden 1 tegen Eendracht. Iedereen is welkom en we hopen op een gezellig opkomst.