Over een aantal uur gaat onze speciale kunstgraspagina op de website van v.v. Vorden live! Met een prachtig introductiefilmpje wordt er een Kick-Off gehouden van het Kunstgrasproject, met daarbij de meeste aandacht voor het online en digitaal kopen van een vierkante meter Kunstgras. Deze actie, waarvoor al enkele donateurs zich hebben aangemeld, betreft het kopen van vierkante meters vanaf een website met een voetbalveld verdeeld over 10.000 vakjes. Een vakje symboliseert een vierkante meter en met een simpele muisklik is dit aan te schaffen voor 10 euro p/m2. Deze actie loopt t/m 31 januari, dus je kunt bijvoorbeeld iedere maand een tientje sparen en een vierkante meter met jouw naam aanschaffen. Als alle onze leden op deze wijze persoonlijk deze 40 euro in vier maanden (tientje per maand) doneren dan betekent dit al 20.000 euro. Tevens kun je natuurlijk als elftal mee doen, als commissie, als vriendengroep, supporters en betrek daarbij je buurman/buurvrouw, je gezinsleden, je familie en je kennissenkring. Ook is het mogelijk om een stel collega’s te vragen mee te doen voor een bepaald bedrag per persoon en dan de vierkante meters of hokjes te kenmerken met de naam van je bedrijf. Morgenmiddag om 14.00 uur zou normaal gesproken onze wedstrijd van het 1e elftal beginnen, maar nu in deze bijzondere tijd gaat morgenmiddag om 14.00 uur het introductiefilmpje viraal en zal de Kunstgraspagina op onze website live gaan!