Maar liefst 19 jeugdteams zijn dit jaar ingeschreven door v.v. Vorden bij de KNVB, verdeeld over 7 pupillenteams en 12 juniorenteams. Tot nu toe zijn er over deze elftallen maar liefst 37 vrijwillige jeugdtrainers en jeugdtrainsters bereid gevonden om 1 of 2 keer per week een avond te trainen. Op dit moment hebben echter 3 juniorenteams en 1 pupillenteam nog geen bezetting op de trainingsavond en zijn wij dus nog op zoek naar vrijwillige trainers voor de JO19-2, JO15-2, JO13-2 en de JO9-2. Neem contact op met jeugdvoorzitter Jeroen de Jonge (jeugd@vvvorden.nl) of met één van de TJC-leden en zorg er gezamenlijk voor dat ook dit seizoen alle jeugdteams weer volop aan het trainen komen en aan de gewenste minimale 80 jeugdtrainingen per seizoen komen.