Zoals ieder jaar houden wij altijd eind oktober de ‘Grote Clubactie – avond’ en gaan wij met alle jeugdleden van v.v. Vorden de deuren langs om de loten te verkopen. De Grote Clubactie is een landelijk initiatief speciaal voor sportvereniging, waarbij 80% van de verkoopprijs van het lot rechtstreeks in de kas van de club terecht komt. De voetbalvereniging Vorden heeft 1500 loten aangeschaft en gaat er dus keihard tegenaan om op deze ene avond (25 oktober) zoveel mogelijk van dit aantal te verkopen. Alle jeugdteams worden ingedeeld in de wijken en krijgen allemaal 70 loten toegewezen. Wanneer het gehele team aanwezig is, inclusief leiding, dan houdt dit gemiddeld 4 loten per lid in. We gaan van 18.00 uur t/m 19.30 uur langs alle huizen en hopen op goed weer. Zet iig deze datum alvast in je agenda en de komende weken wordt iedereen nog meer geinformeerd over het Plan van Aanpak, de tijden, het schema en de overige bijzonderheden.