De meeste teams moeten nog 1 wedstrijd spelen en dan zit seizoen 2023/2024 er op. Langzamerhand worden de prijzen verdeeld of zijn ze al verdeeld. In het geval van Vorden 3 zijn de prijzen al verdeeld. Zij werden afgelopen zondag kampioen ten koste van directe concurrent Lochem. Pelle Hoppen was hierin wederom belangrijk. Met 2 doelpunten had hij niet alleen een belangrijk aandeel in de 6-2 zege, maar zorgde hij ook voor een ruime marge in het topscorersklassement.

Nummer 2 is Daan Horstman. Hij moet in ieder geval 4x scoren om gelijk te komen met Pelle. En dat lijkt geen makkelijke opgave aangezien Vorden 4 tegen directe concurrent Grol gaat spelen komende maandag. Voor Daan zal het vooral belangrijk zijn om kampioen te worden.

Wat dat betreft kan het een uniek seizoen worden voor vv Vorden. Naast het kampioenschap van Vorden 3 kunnen ook Vorden 2, 4 en Vrouwen 1 komende maandag kampioen worden. Voor 4 kampioenschappen in één seizoen zal er heel ver in de geschiedenisboeken gezocht moeten worden.

Voor de gehele stand van de topscorers ga naar “Wedstrijden” en klik op “Topscorer”