De laatste bijzonderheden rondom de finale van de nacompetitie aanstaande zondag in Doetinchem, Vorden tegen Jonge Kracht, staan hieronder vermeld. Ga mee met de bus en proef de sfeer van de club van geel en zwart samen met de spelers. We vertrekken om 10:15 vanaf het sportcomplex van de v.v. Vorden.

Geef je op bij Oscar Rondeel, Kees Jansen of William van der Veen. Tel. Nr.  06-164774380 of mail naar finance@vvVorden.nl of secretariaat@vvVorden.nl.  De kosten zijn slechts 3,50 en bij aankomst is de entree 5,– euro. Verzoek is om contant (bij voorkeur gepast) mee te nemen.

• Ga met de bus mee naar Doetinchem en geef je op via bovenstaande nummers en/of mailadressen
  • De bus vertrekt om 10.15 uur vanaf ons Europlanit Buitensportpark
  • De wedstrijd begint om 12.00 uur
  • Neem contact op met Sander Eggink voor vragen en bijzonderheden rondom sfeeracties
  • Kom zoveel mogelijk in geel en zwart, dus polo’s, trainingsjacks, sjawls en shirts.
  • Laatste wedstrijd van Koen Oosterhuis, Bart Stokman, Bas Kortstee en Sam Abbink
  • Betaal de entree met contant geld en het liefst gepast

Wij hopen op een mooi geel/zwarte opkomst en net zo’n sfeer en ambiance als afgelopen zondag in Apeldoorn.