Vorden 1 is twee weken geleden de voorbereiding gestart en heeft afgelopen dinsdagavond en vanmiddag de eerste twee oefenwedstrijden gespeeld. Dinsdagavond werd in een gelijkwaardige wedstrijd met 3-0 verloren van FC Eibergen (4e klas) en zondagmiddag werd het 1-1 tegen 3e klasser en buurman Sp. Lochem 1.

De gehele voorbereiding wordt er met een groep van 34 spelers getraind, waarbij er telkens ook nog enkele spelers op vakantie waren. Vanaf deze zondag is de gehele groep compleet en zijn er ook nog eens 17 spelers van het 3e (selectie)elftal bezig met hun voorbereiding. Vanmiddag tegen Sp. Lochem kwam er vier spelers in het veld wie vorig seizoen in het tweede elftal hebben gespeeld (Kevin, Jesse, Werner en Chico), drie spelers die vorig jaar in de JO19-1 speelden (Mauro, Diede, Jacco) en samen met de 1e elftalspelers van vorig seizoen Luuk, Niels, Niek, Nick, Dion, Bas, Jurre, Sander en keeper Esli Lindenschot (4e elftal en vervanger van de geblesseerde Robin en Thomas). Sportclub Lochem kwam voor de pauze op een 0-1 voorsprong en na de rust maakte Chico Lindenschot de verdiende gelijkmaker.

Komend weekend speelt het 1e elftal op vrijdagavond tegen Ruurlo (3e klas) op het Quick Toernooi in Hengelo Gld en zondagmiddag staat de derby tegen PAX op papier en dan na de wedstrijd ook bekend worden wie dit seizoen het toernooi op haar naam schrijft.