Op de drie klussendagen in Juli 2024 is er weer veel gebeurd. Met een mooi aantal vrijwilligers werd er in 3 zaterdagen heel veel gedaan en zijn er verschillende karweitjes afgevinkt. De reclameborden zijn schoongemaakt. Het straatwerk onder de overkapping is afgemaakt. Verschillende opruimwerkzaamheden(kleding en bergruimte achter) zijn afgerond. Ook is de groenstrook langs de oude Zutphense weg flink onder handen genomen, en is er een begin gemaakt met de strook achter veld 3. De nieuwe overkapping aan de achterkant van de kantine is geschilderd, het hekwerk rondom de nieuwe milleustraat is gerealiseerd en het doek van v.v. Vorden van de ‘club van 50’ is gemonteerd en opgehangen aan de achterkant van de kantine. Maar … er zijn nog flink wat klussen te doen ..
We willen komende zaterdag de puntjes afronden voor het seizoen weer echt los barst. Wat schilderwerk, onkruid weg, reclameborden ophangen, etc. Kortom voldoende klusjes die we komende zaterdag hopen af te ronden . We hebben 11 seniorenteams en 2 JO19-1 en 1 MO20-1 team, dus van ieder team 2 personen, dan kom je al op 30 man. Ook als je niet voetbalt maar wel betrokken bent bij de club, ben je zaterdag as. van harte welkom.  Geef je op bij Kees Wilbert of Jeroen en kom de club ff een paar uurtjes helpen