Vanaf 2008 doen wij als v.v. Vorden met de jeugdafdeling mee aan de Grote Clubactie en ieder jaar wordt dit succesvol afgerond door de verkoop van meer dan 1250 loten! Wij doen mee met de actie op onze eigen ‘vv Vorden’ manier en sinds 2014 is deze werkwijze ook door de Grote Clubactie geadopteerd en wordt het gezien als één van de vier mogelijke werkwijzen. Op woensdag 6 november gaan wij namelijk met de gehele jeugdafdeling (JO8 t/m JO19/MO20) de huizen langs en per twee teams krijgt ieder een wijk toebedeeld. In onderstaand document staat de gehele uitleg over de actie vermeld, inclusief de wijkindeling.

Klik op het volgende document voor gehele uitleg van de  Grote Clubactie van 2024:  20241106draaiboek grote clubactie