INLEIDING:
Om het gebruik van de kantine beter te stroomlijnen en een beter overzicht te krijgen van de benodigdheden is dit protocol opgezet.
STAPPEN VOOR HET GEBRUIK VAN DE KANTINE:
- Datum voor aanvraag wordt gedaan via de kantinecommissie
- Via aanvraag formulier wordt uiterlijk 2 weken voor aanvang evenement lijst aangeleverd aan kantine commissie lid.
- Voor evenementen maandag t/m vrijdag is contactpersoon: Sabine Wilgenhof
voor evenementen op de zaterdag is contactpersoon : Karin Vliem
Voor evenementen op de zondag is contactpersoon: Greta Greven
OVERIGE ZAKEN:
- Per evenement wordt er bekeken wie er verantwoordelijk is voor de schoonmaak na gebruik
- Een evenement kan alleen doorgang vinden mits er voldoende vrijwilligers zijn om kantinedienst te draaien tijden het evenement
LENEN VAN MATERIALEN:
- Datum voor aanvraag en om welk materiaal het gaat dient aangevraagd te worden bij Jeroen Tijssen (coördinator Materialen)
- Afspraken over ophalen, wegbrengen, gebruik, schoonmaak enz. wordt gemaakt met Jeroen Tijssen
Klik hier voor het aanvraag formulier van Evenementen