De uitslag van de Rabobank ClubSupport-actie is voor v.v. Vorden zeer goed uitgepakt. Van de maar liefst 920 clubs, verenigingen en instanties die allemaal mee mochten doen in de regio ‘Noord-Oost Achterhoek’ heeft v.v. Vorden de 12e (!) plaats behaald en kan zodoende 1.267,– euro bij schrijven op de rekening van onze club. Ook ‘SBS Vorden’ heeft als beheerstichting een fraai bedrag van 214,08 euro opgehaald en zodoende kan er al met al gesproken worden over wederom een geslaagd ClubSupport actie van de Rabobank.  Ook onze partners ‘Zwembad in de Dennen’ , ‘DASH’ en ‘Oudejaarscrossloop Vorden’ hebben een fraai bedrag ontvangen! Wij willen dan ook hierbij alle leden van de Rabobank die op onze projecten hebben gestemd, van harte dank zeggen voor de steun en de betreffende stem.