Met Deventrade (Stanno) en Houx Sport is er door v.v. Vorden een nieuw kledingcontract afgesloten en afgelopen zondag werd op een zeer fraaie en uitgebreide wijze hierbij stil gestaan. Door voorafgaand aan de wedstrijd Vorden-VVG alle shirtsponsoren in het zonnetje te zetten en een nieuw shirt van hun betreffende elftal in ontvangst te laten nemen, werd er aandacht geschonken aan het nieuwe geel-zwarte shirt. Tenslotte vormden 2 personen van alle 29 teams in het nieuwe tenue een lange erehaag tijdens de opkomst van de beide teams. Het bestuur van v.v. Vorden is zeer content met dit nieuwe contract en net als alle spelende leden zeer in hun nopjes met het fraaie nieuwe ‘v.v. Vorden tenue’. Tevens werd er deze middag ook stil gestaan bij het 600e lid Tim Ooijman, die na Amber Moeshart (450e) in 2012, Joost Doornink (500e) in 2015 en Lauri Uenk (550e) in 2019 in het zonnetje werd gezet door ons oudste lid Jan Lindenschot. Tenslotte werd er nog aandacht besteed aan het afscheid van Frank Hiddink bij het 1e elftal na 15 jaar en 99 doelpunten, werd het Voprovo team bedankt voor hun fraaie activiteiten en kreeg het ‘entree-team’ in de personen van Karin en Erik Makkink een bedankwoordje voor hun bewezen diensten in de afgelopen zes jaar.