Aankomende zondag is de JO11-3 team van de week en zullen zij Vorden 1 aanmoedigen tijdens de wedstrijd die het eerste speelt tegen DCS.

Het JO11-3 team van VV Vorden bestaat uit allemaal spelertjes uit 2009 en is dus eigenlijk een JO10 team!

Dit team met acht jongens (Thijs O., Viggo, Thijs S., Luuk, Twan, Job, Jesse en Bas) en twee meisjes (Emelie en Jasmijn) heeft het in de najaars competitie uitstekend gedaan door een gedeelde 1e plaats met v.v. Dieren O11-2 te behalen en daardoor konden we het kampioenschap vieren.
11 wedstrijden gespeeld waarvan 10 gewonnen betekende dus 30 punten en een doelsaldo van 84 voor en 30 tegen.
Een knappe prestatie van dit team dat dus bijna wekelijks voetbalt tegen jongens/meisjes die een jaar ouder zijn.

Aangezien we hierdoor een klasse hoger zijn gaan spelen hebben we ons ook op transfermarkt begeven, wat erin resulteerde dat we speler hebben overgenomen van vv Dieren onze concurrent voor de winter.
Bart welkom en veel voetbal en woon plezier gewenst in Vorden.

De voorjaarscompetitie begon erg rommelig met een eerste wedstrijd op 9 februari en 6 weken later pas de tweede.
Afgelopen zaterdag moesten we onze derde wedstrijd tegen het fysieke Be Quick waar we in het begin erg van onder de indruk waren, maar toen in de tweede helft na een 0-3 achterstand de 1-3 viel door Jasmijn gingen we er echt in geloven. Niet veel later maakte Thijs na een mooie aanval de 2-3 en toen waren we helemaal los.
Uiteindelijk maakte onze nieuwe aanwinst Bart de verdiende gelijkmaker in de laatste minuut, een mooie wedstrijd met een terechte uitslag 3-3.

Volgende week spelen we tegen de SP Eefde O11-1, zullen dus ook wel weer een kopje groter wezen.

Namens de leiders Peter G., Erik O. en Bert H.