Inmiddels is de 2e helft van de competitie in volle gang. Alle seniorenteams hebben een aantal wedstrijden gespeeld. Hoogtijd dus voor een tussenstand in het topscorersklassement. Rik Schröer blijft aan kop, maar Marée Oplaat lijkt een inhaalrace te zijn begonnen. Afgelopen zondag scoorde ze maar liefst 6x in de uitwedstrijd tegen Doetinchem. Mocht ze dit de komende weken vol kunnen houden, dan kon de strijd om de topscorerstitel wel weer spannend worden.

Rik blijft echter constant presteren voor wat betreft het scoren. Iedere week pakt hij wel 1 of 2 doelpunten mee en zodoende blijft hij, voorlopig, met gemak aan kop.

Achter Rik en Marée is Kevin Dimmendaal de nieuwe nummer 3 van het klassement. De pijlsnelle aanvaller van Vorden 6 wist 3 keer te scoren in de afgelopen wedstrijden en is daardoor de top 3 binnengekomen. Daarnaast is Sven Hendriks de snelste stijger. Met 4 doelpunten in de laatste wedstrijden is hij ook de top 10 binnengekomen

Voor de gehele stand ga in het menu naar “Uitslagen” en klik rechts op de AB Oost Topscorersbokaal