Beste leden en ouders/verzorgers van jeugdleden van v.v. Vorden,
Allereerst wensen wij jullie allen een fijn, gezond en sportief 2024 toe! Het voetbal moet nog even wachten maar gezien de huidige weersomstandigheden zal dat voor de meesten geen probleem zijn. Zoals degenen die op de ledenvergadering van november aanwezig waren hebben kunnen constateren, was 2023 een goed jaar voor onze vereniging, zowel op financieel vlak als de toename van het aantal leden. Ook op sportief gebied mogen we tevreden zijn en er was tevens sprake van veel succesvolle evenementen.
In 2024 hopen we dit voort te kunnen zetten. Zoals bekend heeft V.V. Vorden al de nodige stappen gezet op het gebied van duurzaamheid en is het de bedoeling om Masterplan B in 2024 verder uit te rollen. In dit kader is tevens al begonnen aan de “milieustraat” die gelokaliseerd is op het aangekochte bosperceeltje, links naast het entreegebouw. Graag willen wij jullie uitnodigen voor de nieuwjaarsreceptie op 14 januari in ons clubgebouw om met een drankje en een hapje terug- en vooruit te blikken over wat er was en mogelijk komen gaat. Uiteraard zullen op deze middag ook weer de jubilarissen worden gehuldigd.
Wees welkom en graag tot volgende week zondag! De inloop is vanaf 14:00 uur.
Het bestuur van V.V. Vorden,
Udo – Dirk Jan – Kees – Wilbert – Jeroen – Joris – Oscar