Spelers, ouders en jeugd opgelet!
Ouders van jeugdspelers van 10 t/m 17 jaar en Jeugdspelers zelf van 18 t/m 20 jaar :  Ontvang € 125 Rabo SportCadeau voor je lidmaatschap terug. Let op actie loopt tot en met 31 juli !  Het Rabo SportCadeau is een eenmalige bijdrage van € 125 per persoon, dit is geldig voor meerdere kinderen in de leeftijd van 10 tot en met 17 jaar voor de ouders en als je zelf 18, 19 of 20 jaar bent op het moment van de aanvraag. Voor meer informatie ga naar de website van de Rabobank: Rabo Sportactie – doe mee! – Rabobank

Daarnaast zal in de maand juli de contributie zoals gewoonlijk weer afgeschreven worden. Wilt u meer informatie over dit proces, ga dan naar onze pagina Ledenadministratie daar vind je alle bijzonderheden en regels over het lidmaatschap.
Ook kan je hier meer lezen over de andere mogelijkheden om onze vereniging te steunen, bijvoorbeeld als niet spelend lid, donateur, etc. of als je hulp nodig hebt als het met de financiën even niet meezit.
Tips voor bijdragen:
In Nederland groeien gemiddeld 2 à 3 kinderen per klas op in een gezin met geldzorgen. Zij kunnen niet op voetbal, streetdance, judo, zwemles of muziekles. Om deze kinderen te kunnen laten sporten en spelen kunt u terecht bij het jeugdsportfonds. Zij betalen de contributie voor deze kinderen en jongeren. Sporten en spelen doe je niet alleen, dat doe je samen. Elk kind verdient het om mee te doen, ga naar de website: www.jeugdfondssportencultuur.nl.  Heeft u hulp nodig bij dit aanvraag proces dan verzoeken wij u daarvoor contact op te nemen met het jeugd fonds sport en cultuur via de gemeente Bronckhorst. Click hiervoor meer informatie:  www.bronckhorst.nl/jeugdfonds-sport-en-cultuur.