Gisterenavond heeft koploper Orion de inhaalwedstrijd en derby tegen Eendracht uit Mook met 1-2 gewonnen. Orion uit Nijmegen heeft weliswaar een wedstrijd meer gespeeld, maar door deze overwinning haar koppositie in 2I wel verstevigd. De directe concurrent om de koppositie, SPERO uit Elst, is komende zondag de tegenstander van Vorden 1 en loopt met een wedstrijd minder nu nog vier punten achter op de oranje-witten. Vorden 1 gaat zondag met veel vertrouwen richting Elst en zal eveneens met genoegen naar de uitslag van gisterenavond hebben gekeken, want de directe concurrent om een plek in de middenmoot , Eendracht, is door de 1-2 nederlaag op 17 punten blijven staan en hebben echter wel 2 wedstrijden meer gespeeld. (foto ‘de Gelderlander’)