Door problemen met engerlingen in veld 2 en in mindere mate in veld 3 is de komende weken veld 2 voorlopig niet beschikbaar voor trainingen en wedstrijden.

Veld 2 en een deel van veld 3 zullen volgende week behandeld worden met aaltjes om de schade te beperken. Het wedstrijdschema zal de komende worden aangepast. Er wordt getracht om de overlast voor de teams zoveel mogelijk te beperken.

Aankomende zaterdag zal de wedstrijd van de MO15-1 naar Wichmond verplaatst worden en de wedstrijd die op verzoek van Lochem (ook problemen met de velden) bij ons gespeeld zou worden, wordt nu toch in Lochem gespeeld. De overige wedstrijden kunnen hoogst waarschijnlijk doorgaan, maar dat is nog niet geheel zeker. Er wordt nog gezocht naar oplossingen.