Bij iedere thuis wedstrijd van Vorden 1, is er een pupil van de week en een Team van de week. Op de website willen we ze aan u voorstellen. Voor aanstaande zondag zijn dit Stan Wilgenhof en de JO11-2.

Pupil van de week:

Stan Wilgenhof is 9 jaar en voetbalt in de JO11-4. De leiders van de JO11-4 zijn Michiel Gijtenbeek en Stefan. Op de vraag wie hij de beste speler vindt krijgen we het antwoord  Messi. En Onana is de beste keeper.          De favoriete club van Stan is Ajax.                                                                                                                     Naast het voetballen houdt Stan van gamen en spelen met vrienden.                                                                 Wat hij later wil worden weet hij nog niet.                                                                                                                Ik vind het leuk dat ik pupil van de week ben, maar het is ook best wel spannend. vv Vorden gaat met 2-0 winnen.

Op de foto is Stan in het stadion van Barcalona.

Team van de week:

Team van de week is de JO11-2 en de trainers/leiders hiervan zijn Richard Meijer, Hans van Dijk en Michel Hulleman.                                                                                                                                                                De JO11-2 is een team dat bestaat uit 2e jaars spelers. Het team speelt in de 4e klasse. De resultaten zijn wisselend. Er worden wedstrijden gewonnen met goed voetbal, maar er zijn ook wedstrijden, die ondanks hard werken, kansloos worden verloren. De mooiste wedstrijden zijn de wedstrijden die nipt worden gewonnen.      Het is een mooi team waarin iedereen met grote passie speelt. Passie hebben ook de trainers/leiders.

We wensen het team  van de week en de  pupil van de week aankomende zondag veel plezier toe.

Vorden JO11-2 seizoen 2018-2019 - vv Vorden