Vorden, 4 oktober 2018 – Geblesseerd zijn is wel één van de minste onderdelen van het voetbal en ook al weten wij dat het er nu eenmaal bij hoort, het is het ene seizoen wel erger gesteld met blessures dan het andere. Ondanks dat de competitie nog maar twee wedstrijden onderweg is, zijn er bij v.v. Vorden dit jaar ook al enkele langdurige blessures te betreuren. Naast de reeds bestaande blessuregevallen zoals Stijn Wentink, Jordi Houwen, Bart Bouwmeester, Arnold Norde en Daan Wiegerinck zijn hier de afgelopen weken Bas Wullink (JO17-2), Frank Tolkamp (3e), Erik Peppelman (keeper 45+), Stefan Eggink (1e), Niels Rondeel (JO19-1), Joanne Willemsen (VR1), Stijn Rinders (JO19-2) en Bennie Wentink (7e) nog eens bij gekomen. Ook hebben twee spelers/speelsters van onze club via een zeer ongelukkige botsing te maken gekregen hebben met een beenbreuk bij een speler van PAX 4 en een speelster van Colmschate MO13-1 en bij deze hopen wij ook voor deze spelers op een voorspoedig herstel. Wij wensen hierbij Stijn, Bart, Arnold, Daan, Bas, Frank, Erik, Stefan, Niels, Joanne, Stijn en Bennie veel sterkte en beterschap en een goede revalidatie en hopelijk zien wij jullie allemaal weer gauw op één van de speelvelden in actie.