De tweede klussendag in de zomer van 2024 is afgelopen weekend afgerond en wat is er weer veel gebeurd!
Met een mooi aantal vrijwilligers werd er aan deze 2e klussendag begonnen, en aan het einde van de dag konden er weer diverse karweitjes afgevinkt worden op de excelsheet van Kees. De reclameborden zijn schoongemaakt. Het straatwerk onder de overkapping is afgemaakt. Verschillende opruimwerkzaamheden(kleding en bergruimte achter) zijn afgerond. Ook is de groenstrook langs de Oude Zutphenseweg flink onder handen genomen, en is er een begin gemaakt met de strook achter veld 3.
Maar er zijn nog flink wat klissen te doen dus lees hieronder hoe je nog een handje kunt helpen op zaterdagmorgen of zaterdagmiddag 20 juli !

We willen komende zaterdag verder met het onderhoud van de groenstroken. Heb je een bosmaaier (met een mes/ blad) en heb je tijd zou dat fijn zijn. Tevens moeten er netten in de nieuwe trainingsdoelen bevestigd worden en door het slechte weer afgelopen zaterdag moet ook de de overkapping (achter de kantine) nog geschilderd worden. Kortom voldoende klusjes die we komende zaterdag hopen af te ronden
Geef je op bij Kees Wilbert of Jeroen en kom de club ff een paar uurtjes helpen