De voetbalvereniging Vorden is vanaf het seizoen 2019-2020 enorm groeiende bij de senioren afdeling. Van 5 herenteams en 1 damesteam zijn wij nu uitgegroeid naar 8 herenteams en 2 damesteams plus een G-team en 45+ team op de vrijdagavond. Door de komst van maar liefst 13 spelers uit de JO19, was het voor de seniorencommissie van v.v. Vorden dan ook duidelijk dat er vanaf het seizoen 2024-2025 een extra team ingeschreven diende te worden als extra (3e) selectieteam.

Voor het komende seizoen is v.v. Vorden dan ook op zoek naar een trainer/coach voor dit 3e elftal, uitkomend in de reserve 4e klasse zondag. Het 3e elftal bestaat het komende seizoen uit een groep enthousiaste, jonge voetballers (18-24 jaar) die uit verschillende elftallen van de afgelopen seizoenen afkomstig zijn. Op dit moment heeft v.v. Vorden 51 spelers (waaronder 5 keepers) uitgenodigd voor de selectietrainingen vanaf 4 augustus. Midden september wordt er een keuze gemaakt in 16 spelers voor het 1e, 15 spelers voor het 2e en 14 spelers voor het 3e elftal en 3 keepers. De 3 spelers wie afvallen komen terecht in het 6e elftal van v.v. Vorden (team met spelers tussen de 18 en 24 jaar). We zoeken een trainer die oog heeft voor het groepsproces, waarin ontwikkeling, plezier en presteren hand in hand gaan. Als trainer zien we jou als de verbindende factor in het werken met een jonge, enthousiaste groep spelers door intense trainingen te geven, inhoudelijk sterk op voetbal en aan de bal gericht en natuurlijk ook gepaard gaand met het nodige plezier.
De taken omvatten o.a. de verzorging van 2 trainingen per week en de begeleiding van het team op de zondag. De trainer onderhoudt contact met de staf van het 1e en 2e elftal en de JO19-1 en heeft iedere donderdagavond om 10.00 uur een half uur overleg over de samenstelling van de teams in het betreffende weekend.
Mocht je in bezit zijn van een trainersdiploma, dan is dat mooi meegenomen, maar het is voor het bestuur van v.v. Vorden geen verplichting. Ook zonder diploma ben je van harte welkom voor een gesprek. Mocht je een trainersopleiding willen volgen dan kan v.v. Vorden je daarin ondersteunen.
v.v. Vorden is een 95-jarige gezellige, gemoedelijke dorpsclub met 620 leden, waarvan er 550 spelen in 12 seniorenteams (8 herenelftallen, 2 dameselftallen, 1 G-team, 1 45+ team), 12 juniorenteams, waarvan 4 meidenteams,  en 7 pupillenteams. V.v. Vorden heeft de beschikking over een prachtig gelegen Sportpark met 1 kunstgrasveld, 2 natuurgrasvelden, 1 oefenhoek (gras), 1 oefenstrook (gras) en 1 pannaveld. Alle hierboven genoemde velden en oefenruimten hebben verlichting en ondergrondse sproei-installatie (behalve het kunstgrasveld).
Je inzet zal beloond worden met een passende vergoeding en bij de functie horende clubkleding. Ben jij degene die er samen met deze spelers een fantastisch seizoen van gaat maken?
Bij interesse, meer informatie of vragen kunt je contact opnemen met Udo Heij, bestuurslid voetbalzaken of een mail sturen naar voetbalcoordinator@vvvorden.nl