Afgelopen zaterdag was de derde en laatste klussendag bij v.v. Vorden en wederom waren er vele vrijwilligers aanwezig om mee te helpen aan het opknappen en seizoensklaar maken van ons Europlanit Sportpark. Maar wat was het warm deze zaterdag, want vanaf 11.00 uur s’ochtends werde de 30c aangetikt. Desondanks zijn er weer vele klussen afgewerkt en konden er weer enkele ‘vinkjes’ gezet worden op de excelsheet! Hoogtepunt van deze dag was het ophangen van een groot spandoek aan de achterkant van de tribune. Dit project van de ‘Club van 50’ heeft heel wat voeten in aarde gehad, maar door middel van een prima montage- en bevestigingsraamwerk is het geheel van 25 meter breed en 12 meter hoog nu vanaf de oude zutphenseweg goed te zien!

Mark en Jeroen hebben de strijd met de Accacia’s en bramen op punten ruim gewonnen .. Jammer genoeg kon er niemand met een bosmaaier, anders was de strook langs de oefenhoek nu klaar geweest. Wordt vervolgd! Ook achter de tribune was het aardig boven 0, en de heren waren unaniem qua kledingkeus, met andere woorden:  Shirt uit en zwaaien! Het project van de ‘Club van 50’ in de vorm van een groot spandoek om de achterkant van de tribune een fraaier aangezicht te geven ziet er nu al fantastisch uit, maar woensdag avond worden de puntjes nog op de i gezet , want daar was het na de middag net ff te warm voor. Natuurlijk was Johan ook “zijn ding” aan het doen, en wat liggen de velden er mooi bij! Ondertussen was Rene N. sneaky op de achtergrond bezig om de poort bij de milieu straat te plaatsen. Met hulp van William is ook die klus gereed, al heeft de poort nog wel wat TLC (verf en een mooi doek) nodig. Ook dit wordt vervolgd! Edwin, Kees, Herman, Alex en Merleyn hebben de poort bij de ingang van het terrein onder handen genomen. De ramen van de kantine zijn gewassen, de reclameborden bij de fietsenparkeerplaats zijn schoon gemaakt en het hekwerk is weer zonder de groene aanslag. Ook is de rand van de overkapping achter in de verf gezet en is hier ook het aangezicht in de clubkleuren.

Tot slot hebben Sven en Sem het nodige oude ijzer naar Van de Pol gebracht en het overige afval in de container gedumpt. De dames van VR1 dachten dat uitslapen een goed idee was  en kwamen dus na de middag …. toen de zon op z’n warmst was. Eigenlijk was het veel te warm om te klussen, maar zij hebben zich zeker nog nuttig weten te maken, want de netten zitten in de nieuwe verplaatsbare doelen.  Dus allemaal grote klasse wat er in de afgelopen drie weken is volbracht en mooi dat de opkomst naar behoren is geweest!